Project uitgelicht: Merk & product website Claudi

HET VERSTERKEN VAN HET MERK, HET ONTZORGEN VAN DEALERS
Tot voor kort bestond de online omgeving van Claudi & De Kussenfabriek uit 2 separate websites en een online dealer/ product omgeving waarin de aangesloten dealers zelf hun producten kunnen bestellen. Vanuit het oogpunt van effectieve online communicatie, versterking van de merken en het ontzorgen van dealers heeft DM Interactive een online merk platform ontwikkeld voor beide merken. Lees verder Project uitgelicht: Merk & product website Claudi

Project uitgelicht: 24baby

24Baby.nl is een van de meest vertrouwde online bronnen voor (aanstaande) ouders. Maandelijks heeft de website meer dan 710.000 unieke bezoekers. In totaal worden er meer dan 4.100.000 pagina’s per maand bekeken. In samenwerking met verschillende partijen heeft DM Interactive mee gewerkt aan het nieuwe design van de online portal die zich al meerdere jaren website van het jaar in de categorie gezondheid mag noemen. Lees verder Project uitgelicht: 24baby

Lets talk

We gaan bloggen!
Jazeker.. we hebben namelijk een uitgesproken mening over zaken zoals webdesign, user interface design en e-commerce en delen die maar al te graag.

Lees verder Lets talk